Ahad, 29 Julai 2007

Staff Magnum cam cibai


Ahad (29/7/07) aku beli nombor lain. Memang terang aku tulis 5588 cilaka staff dia tu taip 5583...lepas tu dia repeat number 1268 aku dua kali.....bodoh punya balachi tu...tobat aku tak nak beli kat kaunter dia dah...dah laa terhegeh hegeh taip nombor aku....cibet betul...aku pulak kena keluar duit lebih semata-mata kerana kesalahan dia...RM10 aku melayang sebab kesalahan dia...bongok punya balachi.....memang tak adaluck dengan balachi tuh terus ahad aku tak kena nombor apa apa pun....nombor 5588 aku mbox naik kat toto...dah laa first prize pulak tuh...tapi aku tak main toto...aku tak berapa suka main nombor kat toto....sebab aku rasa toto ngan kuda nih penipu jek....kalau aku main kat toto aku rasa aku beli nombor 5588 ni jugak sebab dia punya trend memang cantik.....sayangnyaaaaaaaaaaa....melepas beribu ribu duitttttt......

Tiada ulasan: