Ahad, 29 Julai 2007

How to strike magnum 4D

Its not easy as you think but sometime its very very easy more than you think. Magnum 4D gaming hanya combinaton number yang akan berulang ulang.....mereka mengikut trend dan daripada trend itukah yang akan keluar number untuk akan datang. Ianya bukan bergantung kepada luck semata mata tetapi bergantung kepada kepahaman dan kepandaian anda untuk memilih number berdasarkan past result.

Aku hanya kaki number yang selalu main kecil-kecillan sahaja....aku bukannya kaki gamble yang sebenarnya... aku hanya bermain number sebagai hobi dan memenuhi masa lapang..... Ianya seperti bermain catur dengan computer...kepandaian anda mesti melaupaui kepandaian computer kerana pemilihan number yang akan datang adalah bergantung kepada computer sepenuhnya.

Daripada nombor 0 hingga 9, yang mana pilihan hati anda. Janganlah sampai memuja sesuatu untuk dapatkan nombor. dah laa puja memuja tu syirik dan main number pun haram. Maka haram jadah laaa anda jadinya. Gunalah kepandaian anda untuk mencari number. kekadang 4 digit number anda tu naik first prize.

GOOD LUCK UNTUK KAKI KAKI NUMBER.

Tiada ulasan: