Isnin, 21 April 2008

Sportstoto 4D


ok... start hari ni aku nak focus on sportstoto jugak lah....nak tau kenapa... bila aku check balik untuk tahun ni sportstoto tak pernah main AABB pattern untuk 1st prize.... WOW... that a good news i think.... AABB pattern is good budget number... dan senang jugak untuk cari AABB pattern number.... aku tak ada software untuk sportstoto tapi aku hanya tengok pattern number untuk sportstoto...nampak² macam memang nak naik top untuk pattern AABB.

Mari kita lihat kebarangkalian sekali lagi....ehehe probability lagi...
Tengok result untuk 6 draw diatas.... paling hampir AABB pattern adalah system 1166... 2D 11 naik top 3 dengan kerap sekali....1153 naik 2 kali dengan gap untuk 1 draw sahaja.... Kalau anda tahu kebarangkalian anda sudah tau apa nombor yang perlu diambil kan???? Itulah cara saya meramal sesuatu nombor...tak semestinya due number tu akan naik tetapi active number juga akan naik top.... sudah tentu iperm 1177 itu nombor sold out untuk 2 draw yg lepas (saya pun tak dapat beli).... tapi 1177 salah satu target saya yg lepas dan yg akan dtg cuma saya akan ambil 11 pairing dengan double number yang lain.....

GOOD luck to all of you....

Tiada ulasan: